Lycka

Enligt mig är lycka att ha någon man kan lita på och att man får göra det man brinner för.  Mina vänner är dom underbaraste vänner man kan ha, dom är dom absolut bästa och utan dom skulle jag vara världens mest olyckligaste person. Det finns vissa som är en närmare och vissa man nästan aldrig träffar. Men dom som står mig nära vet jag att jag aldrig kommer lämna. Dom finns med mig hela livet vad som än händer.
Sen så är jag lycklig över att jag har världens finaste kanin också. Han heter Stampe och är min favorit. Honom kan jag lita på upptill 100% och jag önskar att han förstog hur mycket han betyder för mig och att han är den jag alltid kommer att älska mest. Lycka är också att man får göra det man älskar. Jag älskar att dansa och dansen är min stora kärlek. Om jag aldrig skulle börjat dansa så tror jag att det skulle vara som att en pusselbit fattades i mitt liv.  
Det som jag har berättat nu är min lycka i livet och jag hoppas mina vänner aldrig kommer lämna mig, för jag kommer iaf inte lämna dom.  Med dansen , vännerna och kaninen är jag världens lyckligaste!  

amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback