Påsken

Påskdagarna som varit har varit ganska okej faktiskt. Jag har inte gjort så mycket men det har ändå varit roligt. Nästan alla dagar har jag varit ute med stampe. Han tycker det är helkul att vara ute hahaa. På lördagen var jag hos mormor och morfar och åt påsklunch. Mormor lagar godaste mat så jag öste på jättemycket och då sa morfar: Oj, vad duktig du är som äter så mycket. Jag ba: hehe, jag har inte ätit upp det än. Men jag åt iallafall upp allt sen, fett stolt xp. På söndagen så väntade jag på att Gab skulle komma hem från sin pappa så då passade jag på att städa djurens burar. När jag hade städat gerbilernas bur så så ställde jag dom i vardagsrummet medans jag städade stampes bur, men jag hade glömt att täcka för ett hål i gerbilernas bur så Nelly stack. Jag ba : AAHH , råtta på rymmen! Sen låg jag på golvet ett tag och smutsade ner mina kläder i försök av att fånga henne, men tillslut fick mamma tag på henne, haha! Senare var jag och Gab ute och fotade stampe lite. Det var roligt, mycket roligare än att städa burar. På måndagen var jag och luffade i skogen som vanligt. Sen på kvällen joggade jag runt lite så nu känner jag mig fett duktig ^^
Och idag har jag varit med Gab i stan. Vi försökte hitta en fotoautomat, vi gick till ett ställe där vi hade fotat förut men den hade dom tagit bort. Senare hittade vi en annan men då behövde man typ betala med kort, gaah! Men vi får åka och fota i en automat någon annan dag. 
Resten av lovet hoppas jag blir bäst!

       
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback