2 dagar kvar

Godmorgon!

Va ju på ett drömspel igår, den va rätt bra faktiskt :) Efter föreställningen gick vi till Espresso house och fikade lite. Va väl ungefär 8-9 st från klassen och så två lärare, hahahah. Liksom en fredagkväll och vi sitter och fikar med våra lärare, hheheh men det var i alla fall roligt :D Drack en Vanilla latte, aaasgod!! Den rekommenderas ;) Sen runt 11 åkte vi hem. (Det kommer bilder senare idag!)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske måste åka in och köpa julklappar.. fast det är säkert jätteeeemycket folk =/ Men annars ska jag väl städa lite och så kanske baka. Eftersom jag inte vet vad jag ska ge folk i julklapp tänkte jag baka mintkyssar och ge bort :) Det blir säkert bra.. nu får jag bara hoppas på att ingen i min familj läser det här haha ;P

Asså vad arg jag blir..det går fortfarande inte att ladda upp bilder ;( *snyft*
Vet någon varför?


Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback