Brr...

Hello :)

Julafton imorgon :D Ska snart åka in till Farsta centrum och försöka hitta några julklappar. Kanske köper nått till mig själv också :)
Hm.. undrar vad jag får imorgon..? Jag har inte önskat mig nått speciellt faktiskt, eller jag önskade mig tåskor men dom har jag redan fått. Men det blir spännande att se vad familjen har hittat på.

Neej, ska fixa mig nu innan jag åker. Och måste ha mycket kläder på mig för de är så kallt ute, brr.. Hehe, min kanin har varit ute på balkongen ett tag idag, fattar inte hur han klarar de, det är ju jättekallt :O Fast han har ju sin päls.
Ha det bra så länge, byebye <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket =) GOD JUL!

2007-12-23 @ 17:14:56
Postat av: Sofia

glömde länken till ovan kommentaren xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback