God morgon :)

Nu har jag snart varit uppe i en helt timme, haha va duktigt. Blev sent inatt igen, gick och la mig 03.30 och då går man upp sent och sen har hela dagen flugit iväg. Men idag kom jag i alla fall upp lite tidigare. Snart ska jag åka och träffa några från klassen, vi ska gå på café tror jag. Ska bli mysigt.

Måste också gratta mig kompis Anja som fyller år idag, GRATTISGRATTIS <3
Nu måste jag fixa mig och så måste jag hinna gå till mamma och hämta lite saker också. Men jag lägger in en outfit senare.
Och juste, min andra gerbil Nelly dog inatt :'( Jag vet inte varför men eftersom Lizzie hade någon knöl på magen kanske Nelly också har fått de. VIla i frid älskling <3<3

Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Emma

det va as mysigt

Postat av: Nickie

tack! :D

2007-12-29 @ 19:24:57
URL: http://nickie12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback