hahahahaahaha

Heej!

hahah, vet ni, det blev ingen bio igår. Jag kom till biografen då var Dani där, vi pratade lite, sen kom Emma. Då tog dom tag i mig och gick ut ur biografen och så satte dom på mig en ögonbindel så jag inte kunde se, och så fick jag hörlurar i öronen så jag inte skulle höra så mycket. Jag blev helt: vaaah? :O Sen så lede dom i alla fall mig til tunnelbanan och på vägen dit så gick vi förbi någon som sa: jag ska gifta mig med henne. Hahaha, för man brukar ju ha så ibland när man ska ha möhippa eller så. Sen så gick vi förbi en kille som sålde rosor. Först ville han ha 10 kr för rosorna, sen sa han: Okej, ni får en var, hon är ju faktiskt blind! Hahha, så vi fick 3 rosor. Dani och Emma lede i alla fall ner mig i tunnelbanan. Sen åkte vi runt en massa och gick i massa cirklar tyckte jag det kändes som. Hahah, och så varje gång när dom sa nått i högtalarna så slog Dani och Emma på mina öron så jag inte skulle höra vart vi va. Sen helt plötsligt säger Emma: Okej, nu får du hålla i en kille istället för Dani.. det är min kompis brorsa, men han är jättesnäll. haha, jag ba; okej? help :O
Sen så lede dom runt mig i kanske 30-40 minuter. Och så tillslut så va vi framme i någon park, så då fick jag titta. Och så stog ungefär 8 st från klassen där, hahah. Jag: whaaat? Hahahah, så vi gick i alla fall upp till något ställe så man kunde se hela stockholm, jättefint :D Sen så grillade vi marshmallows, myyys!

Alla frös jättemycket så vi gick till donken och sen hem till Mini och tittade på Shrek, haha. Sen åkte vi i alla fall hem till Dani och sov där. Somnade runt 3, Z´z´z´. Sen idag har vi dansat på en julmarknad, fast det va inte så lyckat men vi fick ihop i alla fall lite över 100:- till klassen , hahah ;D

Aaa, och ''kidnappningen'' var ju för att jag hade fyllt år, och Bilancioni :D
Kan tyvärr inte lägga in bilderna först på tisdag men här kommer två stycken jag snodde av
Bilancioni, hoppas de var okej ^^

image444

image445

På den översta bilden så visste jag inte att dom 3 längst åt höger stog där, HAHAHAH. Flummigt asså xD
Och så den understa är på Bilancioni & mig <3

Tack alla älsklingar för en underbar kväll, ni är guld värda <3<3<3
t
acktacktack, och grattis billy sötis :D <3


Kommentarer
Postat av: Bilancioni

tack älskling

Postat av: Emma

Bra att du hade kul älskling! ses imorgon!
PUSSS!

2007-12-16 @ 22:21:48
URL: http://aabsolutemma.blogg.se
Postat av: Mikaela

Hah.. va kul! jag skulle bli skitskrajj om någon gjorde så på mig:P

Har du köpt några juklappar än då? :):P

2007-12-16 @ 22:24:11
URL: http://redapples.blogg.se
Postat av: Meleat

Bra att du tyckte dt va mysigt :D
det va jätteroligt, vi får ta o kidnappa
dig nån mer gång

2007-12-16 @ 22:32:42
Postat av: Anonym

fina bilder!

2007-12-17 @ 15:14:36
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Emelie

Asså shiiiet vilka härliga kompisar du har! =D Blir ju nästan avundsjuk, haha !! God JUL!

2007-12-22 @ 19:57:52
URL: http://emmesfancy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback