Hello :)

Dagen började med Moderndans. Jag tror våran lärare blev lite sur på oss, för vi dansade inge bra idag. Min kropp hängde i alla fall inte med. Sen var det matte, och jag tror min mattelärare är sur på mig för att jag inte kan nått. Lunch... sen engelska. Och min engelska lärare är också sur på mig, typ..
Efter engelskan slutade jag men halva klassen går till 16.40 så ja stannade kvar en stund. Jag och några till låg inne i omklädningsrummet i mörkret och sjöng lite falskt, hehe xP

Nu är jag i alla fall hemma, och tyvärr så är jag hos mamma så jag kan inte lägga in några bilder från idag :(
Ska väl plugga lite NO snart och så ikväll blir det Desperate housewives *älska* Men det är sista avsnittet idag , buhuhuuu :'( Hur ska jag klara mig? :$

Okej, pluggapluggapluggaplugga PLUGGAPLUGGAPLUGGA!!
Måste få in de i min hjärna liksom :P Kramar <3



Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ladda ner och kolla vet jag, det finns massor med avsnitt som inte gått i Sverige än! Trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback