Julafton

Heej alla tomtenissar :D

Julafton idag ju, ska till mormor och morfar idag så det blir ingen mer bloggning idag antar jag. Måste åka snart också så jag hinner inte skriva så mycket men ni får ha det superbra och äta mycket julmat och choklad :D

Själv har jag lite panik, vet inte vad jag ska ha på mig. Först tänkte jag ha den där tunikan i inlägget nedan men den ska jag nog ha på nyår. Fast det kanske blir den ändå.. hm.! Men juloutfiten kommer i alla fall imorgon :D + massa julbilder!

Nu måste jag gå, GOD JUL SÖTISAR och tack för alla kommentarer <3

image467

Kommentarer
Postat av: Emilia

God Jul!:D

2007-12-24 @ 14:08:35
Postat av: biljana

svar: GOD JUL PÅ DIG MED =)!!

Postat av: dena

God jul!

2007-12-24 @ 23:04:42
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback