JULLOV =D

Hejsan =)

Julfesten igår va rätt död men de va kul att träffa alla i alla fall :D Sen vid 20.30 åkte vi hem till Frida som bor 30-40 minuter bort. Stannade där ett tag och sen åkte jag väl hem runt 10. Och på bussen så gick det på en fullgubbe som tydligen hade blivit rånad så då skulle han vissa på mig hur rånaren gjorde och då gick min jacka sönder :( Men det går att laga som tur va.

Idag har jag i alla fall varit i skolan, va julavslutning..äntligen :D Va lite uppträdanden (musik och sång) Och så uppträde några kärnämneslärare också, haha fett bra ;) Sen var det lite mys i danssalen med pepparkakor och julmust, sen LOOOV!! Sen åkte jag och några till in till stan för att handla julklappar. Fast jag hittade bara en juklapp, till mormor. Senare tog jag en fika med pappa.

Sitter här och degar nu, men ska gå sen..fast det är ett tag kvar. Ska nämligen på Dramaten och se Ett drömspel men klassen =)

___________________

Men va jobbigt att det inte går att ladda upp bilder :( Fast det verkar vara andra som också har samma problem. Aja, kanske funkar senare. Så länge kan ni ju kolla i mina bilddagböcker,
aami & amimi :D
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Zabiina

jadu.. Nej det gick väl bra, men du kan jusjälv läsa om det i bloggen haha! vilken jäkla pers det varit idag..
jag har också haft problem att ladda upp bilder, men det har jag haft i ett halvår..:/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback