Lizzie <3

Godmorgon!

Är lite förkyld idag och jättejättetrött. Senare ska jag i alla fall på bio med Dani och Emma, tror vi ska se Hairspray :)
Sen sover jag kanske över hos Dani också.

Idag när jag vaknade ser jag att min gerbil Lizzie ser lite konstig ut. Vet inte vad det är med henne, men hon är jätteseg och blundar typ hela tiden. Jag vet inte riktigt hur gammal hon är men i alla fall 2 år borde hon vara. Men jag hoppas hon blir bättre för jag vill verkligen inte förlora henne, hon är speciell. Lizzie älskling, kämpa <3

Måste äta frukost nu, hehe. Ciao <3

Kommentarer
Postat av: gabbi

ohno, hoppas att hon inte dör. det vore så jobbigt. du har ju redan förlorat en.. vad hette den? pepsi? hoppas inte att den dör iaf! :((


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback