Måndag, nyårsafton

Hello sunshines!

Gick upp för en timme sen, ska snart ta nått att äta och så. Idag hade jag i alla fall tänkt att bara vara hemma och slappa, eller sen ska jag ju iväg och träffa några kompisar.

Och det snöar ute! Vet inte riktigt om jag ska säga Bu eller Bä. På ett sätt vill jag inte ha det för julen är ändå över och jag tycker det borde bli vår. Men ändå vill jag ha snö för jag vill åka skridskor <3 Eller det kanske man kan göra utan snö, men ändå :P

Snart kommer massa bilder från året som har varit , 2007! Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt år!

Postat av: Cornelia

svar: nee, inte på steg, men hon jobbar i samma byggnad. På rehab station. Går du på STEG? :)

2007-12-31 @ 16:29:02
URL: http://nelias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback