Onsdag

Hellu!

Jag vet jag vet , jag skrev inte igår *snyft* Men gårdagen var en riktig pissdag. Först i skolan på matten jobbade jag ingenting, satt bara och tänkte på hur dåligt det skulle gå på provet som också var igår. Sen på lunchen bad jag om att få nån maträtt, då säger mattanten: Det är bara för vegetarianer. Då blev jag ännu surare än vad jag redan var och gick ut ur matsalen och åt bara ett äpple en timme senare. Sen hade vi ju matteprov, det gick sämst. Fattar inte hur jag kan vara så dålig.. =/ (?)
Sen så när jag kom hem och så var jag fortfarande sur och sen blev jag ännu surare för pappa vad mango (annat ord för mongo) så jag sprang till mamma. Var där en stund , sen gick jag hem till pappa igen och läste klart min engelska bok så jag hann liksom aldrig skriva i bloggen. Men nu är jag här igen, JIPPI skriker alla...inte :P

Idag har vi i alla fall skrivit en uppsats hela förmiddan, om engelska boken. Jag skrev mest svammel som vanligt. Sen på eftermiddan hade vi balett och sen dansträning. På dansträningen hade vi mest fys och så lite avlappning på slutet.
Åkte hem sen, hann vara hemma i en liten stund sen gick jag till dansen.
Nu ska jag snart plugga lite tror jag.. hm, lycka till :$

Aja, ha det bra <3<3


Kommentarer
Postat av: Anika

Good luck, jag praoar på dagis & pluggar som attans när jag kommer hem (det kommer pågå i 2 veckor).

Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Asså hatar mattanter :P Haha!
Hatar att plugga btw!!

2007-12-05 @ 20:14:02
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Mikaela (från visningen)

Jag blev glad när du skrev igen:D
tråkigt när du inte skriver för det är så många som inte uppdatera så ofta(och jag är en av dom)

2007-12-05 @ 21:04:37
URL: http://kekkonen.blogg.se
Postat av: Emma

Jag skriker JIPPI! ;D och WIIE och IIH också :D

2007-12-05 @ 21:11:05
URL: http://aabsolutemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback