Plugg =/

Heej ;)

Dagen började med att tunnelbanan va inställd så jag kom försent till skolan. Sen hade vi SO, svenska och engelska. Sen var det lunch, åt någon biff som vanligt. Efter lunchen var det i alla fall balett. De va kul, dansade mest på kombinationen vi ska uppträda med på terminsredovisningarna. 
På tal om terminsredovisningar så har vi en imorgon och 3 st på fredag. Den imorgon är 18.30 tror jag , så jag kommer nog hem ganska sent.

Sen jag kom hem från skolan har jag i alla fall..Ätit Pizza, Pluggat NO, ätit choklad, knarkat
den här låten <3

Nee, guu va sur jag blir. De jag hade skrivit här försvann, buhuu. Aja, va skrev jag.. joo att jag missade sista desperate housewives igår och att jag nog ska se finalen i top model idag. Aa,det var en liten sammanfattning :P
Måste plugga lite till, kramar!

image436
Bild på en liten del av min blommbuket jag fick i söndags :D
Och jag lovade ju att lägga in bilder på min presenter men jag har inte hunnit fota de än, men det kommer.. nångång :P hihi

Kommentarer
Postat av: EBBA <3

Riktigt fin bild :D Har du tagit den?

Postat av: Anonym

blää jag ska sno din kamera :) haha nerå..
men nästan.. :)hoppas du få se finalen ida.. :) cs imorrn

2007-12-12 @ 20:54:00
Postat av: L I S A

Sitter och tittar på inspelade Top Model finalen nu :)

2007-12-13 @ 08:37:54
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: The City

Fin bild :)

2007-12-13 @ 20:22:45
URL: http://www.thecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback