Ami is back!

Heej alla! Nu är jag hemma igen. Har varit helt underbart på kollo, gjort en massa skoj. Men tyvärr orkar jag inte berätta, i alla fall inte just nu. Jag ska lägga in bilder men har inga på denhär datan, så jag lägger in en annan dag!
Idag har jag i alla fall varit hos mormor och morfar. Hälsat på stampe, han är fortfarande där. Han har varit där i 3 veckor nu. Har också varit ute i skogen med mamma, vi letade efter svamp men hittade typ inget. Sen blev jag kidnappad av pissmyror, fick totalpanik hehe :$ Jag tror jag håller på att bli sjuk, eller jag är typ sjuk. snyft :(
Whatever, nu ska jag nog sluta skriva. Eller juste, var det någon som såg när Amy Diamond sjöng på allsång på skansen idag. Asså håll med om att hon är grymt duktig på att sjunga :) Nu ska jag iaf gå, hihi <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback