Summer 07

Heej :) Det blir inte så mkt bloggande nu på sommaren, hinner inte alltid.
Igår var jag mest hemma. Vi håller på att fixa mitt och brorsans rum så nu står det en massa saker överallt. Hos mamma har jag i alla fall eget rum, fast det ser ju inte bättre ut där. Igår satt jag också och åt glass i en stor kartong, haha. Fast sen kom pappa och välte den, hm.. Senare gick vi till ett Café som precis skulle stänga så vi han inte vara där så länge.

Idag har jag varit med Emilia! Vi gick bara runt, det är typiskt oss. Men vi hittade i alla fall en massa körsbär. Fast nästan alla var omogna men ändå. Vi hittade också en krusbärsbuske, fast dom var sura. Vi var också vid parken och åkte i små bilar eller vad man nu ska kalla de, haha. Ska nog dra och bada nu, <3
Och jag saknar min kanin , han är på semester hos mormor och morfar.
(bilderna är gamla)

 

Kommentarer
Postat av: Linn

söta bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback