tråååk

guuuu , jag har supertråkgt. Hela min familj är bortrest så jag är helt ensam med alla spöken. Det går inget bra på tv och det finns inget att göra på datan. Plus att jag är på dåligt humör. Vilken 'lyckad' kväll! Men istället för att sitta här och skriva en massa tråk så kan jag skriva vad jag har gjort idag. Jag har varit i stan, köpte ett par mjuka shorts kan man väl kalla de. Sen gick jag hem till mamma för att mata djuren och då var mormor där och höll på att städa typ. Sen tjattade hon om att jag skulle följa med henne hem, men jag orkade verkligen inte. Då blev hon typ ledsen :/ Sen gick jag hem till pappa och åt köttbullar och makaroner.
Lägger in en bild på en shorta eller blus eller vad det nu är också.

 
  149:- H&M          99:- Cubus


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt! =)

Postat av: Milla

Fin skjortblus :)

2007-07-09 @ 15:18:04
URL: http://milluska89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback