29 november 2007

Heellu!

Dagen började med en timmes jazz sen hade vi klassråd och lite fritt fram till lunch. Efter lunchen hade vi no, so och svenska. Fick tillbaka våra prov på no:n , det gick skit som vanligt.. men eftersom jag har så underbara kompisar kommer jag nu klara alla prov framöver.. hihi tack <3

Hann ju inte berätta allt om visningen och så igår men efter visningen var det i alla fall lite mingel och sen åkte jag hem. Va jättepinsamt när jag gick ner i tunnelbanan, alla kollade på mig .. haha okej inte så konsigt som jag såg ut liksom. Hahah, gick förbi en kille som som sa: woow, hett i like it!
Eller nått sånt , hahah.

Nu måste jag också säga grattis till min kompis gabbi som fyller år idag :D
Grattis Grattis , i love you <3

image408
 

Kommentarer
Postat av: S

Grattis till henne då! ;) ha det bra

Postat av: Emma

Det är du som är underbar! jag å dani finns här för dej!

2007-11-29 @ 23:22:09
URL: http://aabsolutemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback