Desperate housewives <3

Hellu :D

Nu har jag varit och pratat med A model agency. Det gick bra, ska skriva på kontraktet sen. Men asså det kostar pengar om man vill att dom ska fota än. Eller asså man kan ta egna bilder som man kan lägga ut på hemsidan så slipper man betala. Fast liksom alla som är med där har betalat och blivit fotade av dom och så kanske jag kommer med mina egna bilder, hahah. Fult det kommer se ut :P Aja, får se hur jag gör. Tycker ändå det är konstigt att dom tar betalt =/

Imorgon blir det ju modellande som gäller. Ska ju vara hårmodell för moc. Har ingen aning vad jag ska göra nästan men jag får se imorgon. Behöver i alla fall ta ledigt från skolan. Men det ska i alla fall bli jätteroligt :D

Nu tittar jag i alla fall på Desperate housewives, fast just nu är det ju reklam.
Ska väl gå och sätta mig i soffan igen då. Ha det bra, kramar <3

image405
En bild på mig, ser inte så mkt av mig men ändå.
Foto: Stephanie Muster


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dh!

Postat av: ' Jessica

gud va fin!

2007-11-29 @ 19:18:43
URL: http://jessicapersika.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Snubblade in på din sida efter att ha letat bilder från Moc's visning. Jag ville bara säga att jag tycker du ska ta det lite lugnt med den där agenturen. Du har antagligen redan försökt med Sthlmsgruppen och Mikas, och de kan absolut vara hårda men de är ändå de bästa agenturerna vi har i Sthlm, men fortsätt att skicka. Du ska aldrig behöva betala pengar för att vara med någonstans. De ska vara måna om att du har bra bilder för i slutändan så ska de tjäna pengar på dig, inte av dig. Om du ändå går med dem så se till att dina föräldrar noga läser igenom alla avtal. Måste bara säga också att jag tycker det var bra att du inte drack vin i köket =) Lycka till! / Tjejen med håret för ansiktet i brun klänning!

2007-11-30 @ 23:09:33
Postat av: Mikaela

F*n va snygg bild:D

2008-01-27 @ 21:28:48
URL: http://redapples.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback