Förkyld :(

Hej.

Åkte ju in och kollade på en balettlektion och en modernlektion. Va ganska roligt men det var jobbigt att sitta på golvet 3 timmar sammanlagt =/ Sen åkte vi ju tillbaka till skolan och hade lite tråklektioner, slutade vid 16.05.

Nu måste jag väl skriva klart dansanalysen, men jag orkar inte. Är trött och ledsen, orkar inte mer. Plus att jag håller på att bli sjuk, eller jag är redan förkyld. Men jag får inte vara sjuk på onsdag så nu ska jag typ knarka te :P
Aja, hoppas ni mår bättre i alla fall. Hugs <3




image390

Kommentarer
Postat av: Emma

iiih va mysigt vi hade idag! förutom att jag var så elak mot martin hela dan! xD hahaha
ses imotgon gumman

Postat av: Emma

härliga bilder (:

2007-11-22 @ 20:34:00
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback