Gymnasiemässa.. IGEN

Hellu :)

Idag blev det ett väldigt sent inlägg :( Men nu skriver jag i alla fall , hihi.
Matteprovet idag gick åt *pip* Senare hade vi ju också danshistoria. Vi ska skriva en dansanalys som ska vara inne på fredag och jag har ingen anning hur jag ska skriva. Det är så himla mkt just nu, orkar inte..suck!

Jag och Emma åkte i alla fall till gymnasiemässan IGEN, efter danshistorian. Stog i montern från 15-18. Nån mer som var där? :)
Haha, senare kom Dani också så vi gick till scenen och kollade på modevisning. Då sa en kille som stog brevid mig: Varför är inte du där uppe? Du borde vara där! Eller nått sånt. haha, fett sött ju :)

Puss och kram, ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Ha en supernajs kväll! :D
KRAM

Postat av: Anonym

detsamma =)

2007-11-16 @ 22:02:11
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback