Heeej!

Jag har varit på stan idag med pappa. Har köpt en jacka och ett par klackskor.
Påvägen dit..
Jag: asså jag orkar inte med mamma, hon är mongo.
Pappa: Ja, men det passar ju bra eftersom du är mango.

hahah, okej.. inte så kul men lite tycker jag eftersom han halkade precis efter han hade sagt de också xD

Senare ikväll ska jag träffa några kompisar och fika. Sen ska vi åka till Gabbi och titta på film kanske och äta godis. Sover antagligen över där också. Ska bli jätteroligt för jag träffar inte dom så mycket längre. Fast alla i ''vårat gäng'' kommer inte, eller typ ingen kommer så vi blir inte så många :(

Har tyvärr inga bilder på skorna eller jackan nu , men det kommer imorgon :)
Puss , ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: gabbi

LOVE MY BITCHES. hahaha bitch. aa ironi dåra!!

puss

2007-11-17 @ 17:42:20
Postat av: nicolina

svar på kommentar; jaa den är jättefin! men lite dyr om man jämför med andra laptops, någonting mellan 13000 och 14000, och det tycker iallafall jag är dyrt haha :D fina bilder du har förresten!

Postat av: Anna

Haha jaa, dom är sjukt bra :)
Vilken har du?

2007-11-18 @ 13:40:56
URL: http://alinderoth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback