Jag gillar inte rubriker.. =/

Skola imorgon.. börjar i alla fall sent, 10.45. Så det blir en liten sovmorgon :) Första lektionen har vi so som är jättetråkigt så jag håller på att dö , hehe. Vi ska ha dansimprovisation också men jag vet inte om vi kommer ha de för danstreorna använder danssalarna den här veckan så vi får se. Sen är det i alla fall håltimme och sen slutat dagen med spanska.
Efter skolan sen ska jag ju åka och testfotograferas hos A model agency. Men nu har jag hört massa dåligt om dom och att dom lurar en på pengar eller nått sånt. Men jag ska se till att inte bli lurad, ingen ska lura mig liksom. Pappa följer i alla fall med :)

Sen nästa söndag ska jag till Stephanie och fota. Vet inte riktigt vad för tema men jag tror det bara blir vanligt.
Är hungrig, hoppas matten är klar snart. Blir pommes och kyckling ;D

Asså jag måste fixa i kategorierna. Vill ha en för lite ''finare'' bilder och en för lite mer vardagliga bilder. Hm..  
okej, nu finns vardagliga bilder på ''Bilder'' och lite finare bilder på ''Photos''
Kram

Några till bilder från igår också ;)

Kommentarer
Postat av: SIS

Alltid skönt med sovmorgon på måndagar!

Postat av: Dena

jaa jag läste hos Kenza som ju var med där förut att de tar 3000 kr om man ska gå med, egentligen ska det ju vara gratis liksom :/ så du får väl va lite försiktig. har du vart på det än?

2007-11-23 @ 16:02:11
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback