Pendeltåg

Hej igen :)

Jag har kommit på att jag är rädd för pendeltåg. Jag åkte ju pendeltåg för några dagar sen och när jag stog på stationen och vänta på tåget åkte ett pendeltåg förbi i en väldans fart. Asså skit va snabbt dom går, jag bli ju rädd.
Och flygplan och sånt, jag fattar inte hur det kan funka. Tänk vad vi människor kan.. (a)

Aja, nu har jag typ suttit hela kvällen framför datan, sen typ 18.00. Åhh, jag blir så arg på mig själv.. :(
Men imorgon ska jag i alla fall träffa några kompisar runt 18.30. Så innan ska jag väl kanske in till stan och kolla lite.
Och jag har inte fått bilderna från i söndags än, men jag hoppas jag får dom snart..
Men nee, nu ska jag stänga av den här beroendeframkallande appartaten.. kramar <3

image415



Kommentarer
Postat av: elli

haha jo men eller hur:D

Postat av: Linnea

vilken fin och höstig bild!

2007-12-04 @ 19:20:42
URL: http://neafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback