Plugghelg

Tjaba tjena mittbena :)

Sitter här och skriver lite på min uppsats om statsskick, det är sjukt tråkigt menmen.. =/
Ska snart äta lunch också, har inte gjort de än. Sen ikväll ska jag nog gå och köpa lite godis också :D

åh, nu är det bara två veckor kvar tills jag fyller år , wiie :D Är typ helt säker på att jag kommer få en systemkamera. Önskar mig en Canon eos 400d. Och idag så är det ju bara en måndag kvar till julafton, wiiie :P Ska fira jul hos mormor och morfar som vanligt. Och jag måste börja köpa julklappar.. hm.. vad ska man ge? =/

Imoron ska jag i alla fall till Stephanie och fota lite sen när jag kommer hem måste jag fortsätta skriva på uppsatsen.

Lite bilder från igår också ;)
Ha det bra, kramkram <3



Kommentarer
Postat av: Anika

Hehe du var riktigt lång ;) du kommer nog hinna växa 5 cm till. :)

Japp man får väl hoppas att jag växer ngra cm till. Pappa är ju lång för att vara asiat så. :P

Postat av: Emma

fin jacka du har :)

2007-11-24 @ 17:14:35
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback