Z´z´z´

Helluu!

Dagen har väl varit helt okej fast jag har varit lite förkyld. Va ju i skolan först sen satte jag och några kompisar oss på ett café´ och sen åkte vi och kollade på musikarnas konstert. Alla i musik är så grymt bra på att sjunga *applåder*
Sen åkte jag i alla fall hem , kom hem vid 21.00. Tittade på någon konstig film och nu sitter jag här.
Är trött men jag orkar inte gå och lägga mig för det är så mycket som måste göras då.. Borsta tänderna, göra rent åt stampe och ge djuren mat och sånt och typ massa smågrejer.

Imorgon blir det väl mest plugg. Har ju en so-uppsats att skriva, typ 5 sidor? Jag har i alla fall inte skrivit ett ända ord på den så jag har himla mycket att göra nu asså. Men jag skriver igen imorgon, puss SOV GOTT <3
imorgon kommer lite bilder också =)
Juste, dom ringde från A model agency och sa att jag kom med. Så jag ska åka och prata med dom på tisdag :)
Aja, bye ;P

Kommentarer
Postat av: Linn

Är A model agency ett modell företag? Hur kom du med, och vad gör man där? :)
Bor i Norge, förstår du och har inte hört talas om det förut.

Gillar din blogg, btw :D
Kram

2007-11-24 @ 01:45:17
Postat av: Anika

Hehe ok ;), jag är 14 & blir 15 år innan jul. :P
Tyvärr så är min ganska dåliga tonårshy ärvt från pappa, han hade mkt problem med sin hy och finnar är ju genetiskt. Min lillsyrra däremot som är 1 år yngre än mig, har typ inga finnar - tack vare mamma som nt haft finnar överhuvudtaget. Så orättvist. Men nu använder jag typ YvesRochers behandling mot finnar så har inte alls lika mkt finnar längre. :)

Sov gott! :P

Postat av: Anika

Hmm hur lång är du? :)
Jag är tyvärr bara 157 cm , kommer antagligen växa högst 10cm eller 5 cm och minst 3 cm gissar jag. Men jag har inte haft några "ordentliga" växspurtar ännu. :P

2007-11-24 @ 03:17:27
URL: http://ANIKAS.blogg.se
Postat av: Dena

okej! men hoppas de går bra då :)

2007-11-24 @ 11:32:02
URL: http://denahoo.blogg.se
Postat av: amanda

Linn: Va kul att du gillar min blogg :D:D
Jaa, A model agency är en modellagentur. Om den är så seriös vet jag inte, har hört massa dåligt om den på sistonde. Men jag blev i alla fall hittad på stan av den agenturen, sen fick jag komma på en testfotografering.
Och ja, vad gör man.. hm.. man kommer väl upp på hemsidan och sen får man se om man får några jobb :)

Kramkram

2007-11-24 @ 12:40:38
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: Linn

Hehe, okej ;D Vad kul det måste ha varit och bli frågat om att vara med! Du får ha lycka till :D
Kram

2007-11-24 @ 14:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback