11 Oktober

Hellu!!

Dagen började med Jazz , inte så kul just idag tycker inte jag i alla fall. VI hade pilates i 45 minuter och sen lite teknik och så.
På eftermiddagen var det dom tre teoriämnena, sååå tråkigt. Och så typ hatar våran svenskalärare oss, eller iaf lite. Antingen står vi och dansar hela klassen när hon kommer in i klassrummet på lektionen eller så sitter vi på golvet eller ligger på borden och läser istället för på stolarna.  jaa, eller så ställer vi om klockan och smäller i dörren så den ska ramla. Vi är liksom en klass med mycket energi så då kan det ju lätt bli så haha :P

Efter skolan åkte jag i alla fall och möte mormor. Vi köpte en present till min pappa som snart fyller år. Och så köpte hon ett linne till mig :D , ni får se bild på det imorgon.

Nu ska jag gå och laga mat, huuuungrig!!!!!! Puss & Kram <33

Kommentarer
Postat av: dani

jaaa.. den plastikopererade ankan är ju inte direkt världens bästa lärare, tur att hon slutar efter jul jippie :D

2007-10-11 @ 19:34:59
Postat av: Ania

Tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback