3 timmar håltimme

Hellu.

Började 9.00 idag vid stadsbiblioteket. Alla ettor var där och vi skulle svara på några frågor och skriva ner på ett papper typ. Min grupp blev i alla fall klara vid 10.00, då fick vi gå. Gick till Mcdonalds och köpte glass sen åkte vi till värmdö gymnasium och hälsade på mina kompisars kompisar haha :P Vi följde med dom till Mcdonald, fast vi åt inget haha. Va i alla fall där ett tag sen åkte vi tillbaka till skolan runt 12.30. Eftersom vi inte hade ätit lunch gick vi till Mcdonalds IGEN och köpte pommes , haha. Mycket donken idag asså. Sen så hade jag lektion i musik, fick spela intrument och så. Slutade vid 14.30. Imorgon blir det i alla fall vanliga lektioner.

Imorgon är det ju också So-prov så jag måste verkligen plugga idag. Har egentligen dans vid 17.45 men jag hoppar över den. Ska nog gå en liten stund sen på extraträningen som är 19.00.

Orkar inte med allt plugg längre, kommer aldrig orka den här veckan. Imorgon So-prov och på fredag är det prov i danshistoria och matte, buuuhuu.

Ha det bra <3 :)

                                               

                                                       Glass <33

Kommentarer
Postat av: dani

eiii.. GLASS!! Proven går bra ja lovar.. :D

2007-10-17 @ 16:55:23
Postat av: Emma

Jaa, proven kmr gå jätte bra! Och donken 3 ggr!! Haha! vi e dansare!! vi fååår! xD

Postat av: sush

åh så gott det ser ut :)

2007-10-19 @ 23:26:43
URL: http://mestmode.blogg.se
Postat av: ELIN

Åh gud vilken härlig glassbild!! Blir sjukt sugen.

2007-10-24 @ 11:37:05
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback