Desperate Housewives idag!!

hola!

Nu har jag pluggat matte ett tag, duktigt av mig hah :)
Idag har vi i alla fall haft karaktärsdag. Alltså hade jag teater och sen sång. Roligt :D Sen på eftermiddagen hade vi tydligen engelska. Vi fick kolla på några konstiga filmer, fattade ingenting.

Imorgon ska vi till stadsbiblioteket, vet inte riktigt vad vi ska göra men men. Sen på kvällen är det dans från 17.45 till 19.00 och sen 60 eller 90 minuter till för vi ska träna extra med teatergruppen. Fast jag vet inte om jag ska vara med, min fot gör ont. Vet inte vad det är, men jag ska nog gå till läkaren om det inte går över.

Ska snart gå hem till mamma, och sen blir det ju Desperate Housewives! 
kramkram.

Kommentarer
Postat av: Karin

tackar så mycket:)

Postat av: ' Jessica

kan du sjunga också ?

2007-10-17 @ 15:22:31
URL: http://jessicapersika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback