Grey´s eller Top model?

Heej!

Är helt slut, har haft balett, dansträning och sen dans nu på fritiden också. Det blir mycket dans på onsdagar.
Sen så har jag ju ett litet problem nu, jag vet nämligen inte om jag ska titta på Grey´s eller top model idag. Det kommer antagligen bli top model eftersom jag inte har följt grey´s den har säsongen. Fast grey´s är ju egentligen bättre en top model. Aja, får se :P haha

Börjar 9.00 imorgon med klassråd sen är det jazz.
Nu ska jag dusha och sen måla naglarna , tihi. Kram!

                image261
                                                    Latte :)

Kommentarer
Postat av: gabbi

du borde typ kolla på top model.. meridith håller typ på att dö nu. det har varit 2 avsnitt tidigare, detta är då 3e. Alltså, 3 st som typ hållt ihop. så för att fatta något kanske man borde sett de 2 andra. fast du skulle säkert fatta ändå men aa, du fattar! haahhaaha.

2007-10-10 @ 20:49:03
Postat av: gabbi

du borde typ kolla på top model.. meridith håller typ på att dö nu. det har varit 2 avsnitt tidigare, detta är då 3e. Alltså, 3 st som typ hållt ihop. så för att fatta något kanske man borde sett de 2 andra. fast du skulle säkert fatta ändå men aa, du fattar! haahhaaha.

2007-10-10 @ 20:49:13
Postat av: gabbi

ojj jag råkade dubbelposta. sorry!

2007-10-10 @ 20:49:37
Postat av: sanna

Kul med dans =)

Postat av: gum

oh jag kollar aldrig på något av de, men idag får man ju inte missa Grey's .. hih
vad blev det tillslut? :)
Mycket bra blogg, keep up!

2007-10-10 @ 23:38:45
URL: http://amandacrabo.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A

Hoppas du haft en fin dag! =]

2007-10-11 @ 16:28:12
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: dani

GO GREYS

2007-10-11 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback