Härmed förklarar jag er Chuck and Larry

Gokväll ;]

Nu har jag varit på bio med Mini, det blev härmed förklarar jag er chuck and larry. Den var rätt bra tycker jag, rolig i alla fall :D Sen gick vi till donken och åt glass och gick runt lite på stan. Skojsigt <33

När jag skulle åka hem sen började någon gubbe prata med mig på tunnelbanan. Först snacka han om att man bara kunde dricka te i T-centralen och inte kaffe. Sen att fiskarna i havet typ blir till fiskpinnar på vinter och sen babbla han om att en fotbollsspelare en gång hade ''filmat''. Tydligen så hade fotbollsspelaren blivit slagen i magen men filmat att det gjorde ont i örat eller nått. hahah.

Nej, nu ska jag äta chips ;) Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: DiLaN

hahah jag brukar bli rädd när nå gubbe prata med mej :S

Postat av: ' Jessica

jag såg Chuck and Larry i fredags, jag tycker den var jätte bra :)

2007-10-14 @ 13:34:10
URL: http://jessicapersika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback