helgen

Tjena ;]

Börjar vid 10.45 idag, väldigt skönt annars skulle jag knappast orka gå till skolan. Har varit fullt upp hela helgen med filmandet. Har gått upp vid 6.00 både lördag och söndag och sen slutat vid 20.00 och kommit hem ganska sent. Men det har gått bra och varit jätteroligt. 

Jag ska inte berätta för mycket men det är en reklam för Hyresgästföreningen. Jag plus ca. hundra andra ungdomar fick springa runt i finkläder och studentmössor. På lördagen fick man stå nästan hela dagen , det är ju jätte mycket väntan när man filmar och vi fick liksom stå upp och vänta. Sen fick vi springa upp och ner i trappor m.m. Efter lördagen var jag verkligen jättetrött.
Söndagen var roligare, vi skulle göra ungefär samma saker fast i andra miljöer. Vi fick i alla fall sitta ner när vi väntade, annars skulle jag inte orkat en dag till haha. Juste, jag började blöda på min tå lite och så gick hela nageln av på min lilltå också, AJAJ! och så gick skorna jag hade fått låna där sönder :P
Alla gjorde typ sig illa, det var västa kaoset.

Men ni får se reklamen på tv sen,då fattar ni nog , haha.
Måste fixa mig nu , ska åka till skolan snart. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

va roligt det låter! ^^ hoppas du har haft en bra dag!

Postat av: Rebecka

Det där låter riktigt kul! :)
Haha, jag tror det heter så iaf. :D Tack så mycket, godnatt! :)

2007-10-08 @ 22:01:08
URL: http://rvj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback