Jag orkar inte!

Heejsan!

Kom hem från skolan för ett tag sen och om ca. 5 minuter ska jag gå till dansen. Har jättemycket plugg att göra, kommer aldrig orka. Egentligen borde jag hoppa över dansen men idag ska den där teatergruppen komma så det kanske är bra att vara där.

Nu har skolfotot kommit också, fast jag har inte sett det än. Det är hos mamma så jag ska väl kanske gå förbi och kolla sen. Det kommer inte bli så mycket bloggande den här veckan tror jag eftersom jag har massamassamassa plugg och så ska jag vara hos mamma från och med imorgon så då blir det inte lika mycket bloggande.

Well well, imorgon ska jag i alla fall ha teater och musik. Vi ska liksom byta lite tex. teatrarna har musik och dans och musikarna har dans och teater. Aja, ni fattar nog :P
Måste gå, ciao!

                   image270


Kommentarer
Postat av: Johanna

isch, jobbigt med plugg asså :( Lycka till med dansandet ;D

Postat av: Tilde

härlig bild :)

2007-10-15 @ 20:15:43
URL: http://elintildeamanda.blogg.se
Postat av: dani

åååhhh... skolfoto!! vill också ha!

2007-10-16 @ 19:56:52
Postat av: Martin Karlsson

Oj så skön bild! =)

2007-10-22 @ 22:00:37
URL: http://www.mkpd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback