Kallt kallt kaaaallt, jag fryser ihjäl!!

Hejsan!

Asså visst är det kallt ute nu :O Förut tyckte jag de va roligt att hösten var här men nu är det ju bara kallt kallt kallt.

Idag har det varit spanska, matte, danshistoria och sen gympa. Min klass är så himlans flummig, på gympan gick alla typ runt och skrek. I alla fall jag hahahha :P

Efter skolan idag åkte jag och några söta klasskompisar in till kungsträdgården, till minnesstunden och det där.
Det var ju så himlans kallt så vi stog under ett paraply och frös. Sen gick vi i alla fall och fikade lite inne i gallerian.
Efter fikandet åkte jag hem och köpte godis och sushi , goooooott :D

                            
      
                                Halva klassen                  Kungsan       

Ha en bra helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback