Smaken av hårspray

Gokväll ;)

Snart är det Desperate Housewives, ska inte missa början idag som jag brukar göra haha.

Nu sitter jag i alla fall här och försöker plugga svenska, man ska beskriva en smak. Hur ska jag kunna göra de?  Men jag kom i alla fall på att jag kanske ska beskriva smaken av hårspray. hahhaha, hur smakar hårspray? Äckligt, beskt, giftigt?Haha, jag kommer inte ihåg faktiskt. haha, nu låter det som om jag brukar sitta och droga i mig hårspray men så är det inte. Jag råkade bara få lite i munnen en gång :P
Väldigt många haha i det här inlägget, hahah!

Nej, back to pluggandet. Kramkram <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

kollar på DH nu! ;)

Postat av: Vendela

haha. jag har aldrig smakat hårspray. Missade början av DH idag med... :/

2007-10-09 @ 21:20:30
URL: http://frokenrundberg.blogg.se
Postat av: dena

amen va roliga läxor ni har haha(ett till haha ;O) iaf roligare än våra ;P

2007-10-10 @ 19:43:55
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback