äntligen!

Heeeej! Äntligen funkar blogg.se igen, OHYEAH! Får väl ta och berätta lite vad jag har gjort söndag och måndag.


Söndag -
Gjorde inget speciellt, va bara hemma hela dagen. Gick hem till mamma sen runt 20.00, såg parlamentet lite senare och åt kladdkaka, muuums!

Måndag - Eftersom niorna är på skolan just nu och söker in så har vi speciall schema. Först kom det en kille och snackade om rökning, snus och reklam. Sedan snackade vi lite mer om rökning fram till lunch. Vid lunch åkte jag, Emma och Dani in till tacobar och åt lite. Åkte sedan tillbaka och hade rfsu. Slutade efter de. Sedan på kvällen skulle det egenligen varit dans men den var inställd som vanligt.

Bilder från gårdagen:



Och så idag, tisdag - Började 9 på eriksdalsbadet. Gick igenom lite livräddningsgrejer och så fick vi testa att livrädda med livboj och så. Gjorde de en liten stund sen gick vi och badade vid äventyrsbadet. Hah, va nästan inte en ända kotte där.. hela stället för oss själva :D Sedan åkte vi tillbaka till skolan, åt mat och såg sedan på Hotel rwanda. Slutade vid 3, och sedan var det stopp i trafiken så vi kom ingen vart. Är i alla fall hemma nu, har ont i huvudet :(

Bilder från idag:



Ikväll är det i alla fall So you think you can dance, woho :D
Skönt att bloggvärlden är tillbaka i sitt vanliga jag. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

visst är det härligt att blogga igen? :D

Postat av: Dena

Äntligen ja!

2008-04-01 @ 18:39:33
URL: http://denahoo.blogg.se
Postat av: d

å gud vad jag grät på filmen buhu å jag dör :(:(:(

2008-04-01 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback