Bada?

Jag fattar ingenting om EU och EMU och samhällsfrågor i huvetaget. Sånt intresserar mig inte, men vad gör man inte får skolan haha. Nämen jag ska sätta på och plugga lite till, sedan klockan 9 är det Desperate Housewives :D Fast då kommer pappa komma hem och säga att jag inte får se de för jag behöver plugga.. säkert.


Hittade i alla fall en bild från sommaren 06 om jag minns rätt. BADA, jag vill bada. Fick värsta lusten att plumsa runt i vattnet nu asså, nån som är på och dra ner i simma? Okej kanske lite kallt fortfarande, men om en måndad eller så :P
image1147
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Nicoline

Svar: Har du sett Kenny Starfighter? Det är iallafall en ny långfilm som heter Kenny begins där jag ska vara en skolelev :P

Åh, bada!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback