Bloggen 1 år!

Idag är det exakt 1 år sedan jag skrev mitt första inlägg. De första inlägget handlade om vad jag tyckte var lycka och de tyckte jag var: Vännerna, dansen och min kanin. Haha, lilla stampe. Sedan skrev jag bara nån gång ibland, låånga meninglösa inlägg som ingen var intresserad av att läsa, skrev mest för mig själv. Och så nu, 1 år senare så är bloggen en stor del av mitt liv. Låter kanske konstigt ändå men det är liksom jobbigt att inte skriva, man vill dela med sig liksom.

image1022

Nu återstår det bara att se hur länge jag fortsätter att blogga också. Just nu känns det ju som jag vill fortsätta ett bra tag framöver fast sedan kanske det mest blir att jag skiter i hur många läsare jag har och så får den som vill läsa. Har i och försig inte så mycket läsare nu heller men ni som läser är guld värda. Hoppas ni följer med genom åren :)

Nu ska jag plugga natur, woho.. NOT! Nää jag ska försöka tänka positivt!
Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Anna

grattis grattis! Jag har några månader kvar till den stora dagen!

Postat av: Dena

grattis!

2008-04-09 @ 19:26:35
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback