Fredag

Hej på er!

Blev sent inlägg idag, tänkte blogga från skolan men då funkade inte internet.. typiskt. Dagen har varit rätt kass, bara allmänt tråkigt. Hade ju två prov i naturkunskap också, dom gick inte alls bra. Får hoppas jag får G på ett av dom i alla fall. Några timmar innan proven tittade vi på en balettfilm på danshistorian, så sjukt duktiga. Är så himla fint när man verkligen kan dansa balett.

Är i alla fall hemma nu, inga planer för kvällen. Ska mest ta det lungt. Brorsan har iaf köpt hem läsk, woho! Och så har jag sjukt ont i min piercing, märker nu konsekvenserna av att dansa.

image1031

Ska kika runt lite, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå läsk! åå imorgon ska jag köpa pringels, mmm! ska du baka? :D

min piercing har blödigt lite.. fast den gör inte ont, det är ju bra!

puss vi ses imorgon *hjärta*

2008-04-11 @ 18:44:42
Postat av: gabs

oj mitt namn kom inte med.. det var gabs!!!!

2008-04-11 @ 18:45:05
Postat av: Sandra

vad har du din piercing?

2008-04-11 @ 18:46:34
Postat av: amanda

Sandra: I naveln :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback