Fredag

Hej sötisar!

Nu är terminsredovisningarna över..lite tråkigt :( Hade ju 3 stycken idag, va inte alls mycket folk.. lite tråkigt de me. Uppträde i alla fall med Jazzen, moderna, baletten och mitt och emmas solo. Gick väl helt okej, men jag är aldrig nöjd. Va i alla fall asroligt även om hela grejen kändes rätt oseriös.
Spenderade i alla fall eftermiddagen mellan föreställningarna nere i parken, underbart väder ju :D Tog massa bilder som kommer upp imorgon.

Imorgon ska jag på GRÖNA LUUUUND btw! Mammas moster har såna där vip-biljetter eller vad man nu ska kalla det. Haha, ingen kommer ju vilja åka nått som jag vill.. aja. Blir säkert skoj.

Två filmer från dagen!


Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen. Ska ju upp rätt tidigt imorgon, ska vara vid grönan vid 11. Kanske inte hinner blogga innan, skiver när jag kommer hem då.
Ha det bra <33

Kommentarer
Postat av: dani

älsklngar

2008-04-26 @ 11:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback