Gårkvällen på lava!

Jag var ju på lava igår och tittade på när johan spelade med sitt band 12 stitches + massa andra band. Åkte dit vid 5 och träffade Dani & Ronja. Vi tittade lite på banden och så, ronja gick sen efter ett tag. Jag & Dani stannade kvar och lyssnade på tex. Kungers som var där och spelade. Haha, hade aldrig hört dom förut men vi lossades som vi va värsta fans till dom ;P

Hela grejen var i alla fall en tävling, rock karusellen. 12 Stitches kom 2:a, woho fett bra ju! Åkte i alla fall hem runt 10 efter en asrolig och galen kväll.

image1094

Några bilder jag tog på 12 Stitches.
image1096


Nu måste jag dra, lägger in fler bilder i det här inlägget senare.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

kul att det gick bra för dom :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback