Gårkvällen

Heej!

Jag är nog sämst i världen på att blogga, jaa.. Grejen är att igår så verkade det som jag inte borde blogga eftersom datan och mobilen krångla. Försökte skicka mms till bloggen igår men nee, det funkade inte på hela kvällen. Aja, är i alla fall här nu ;)

Gårkvällen var rolig, var först hos en kompis och åt sushi och snackade lite. Sedan åkte vi in till rådmansgatan, gick på mcdonalds och va lite i en park som låg där haha. Åkte sen hem till en annan kompis och va där lite, det blev vattenkrig, fast jag var inte inblandad.

Lite bilder från gårdagen:



image1038



Och här är en sak i parken, man skulle ligga i den och så skulle någon snurra så man åkte runt ett helt varv. Haha, kul men man fick sand i håret :P



Dagens planer är i alla fall att kanske se på Saw 4 med gabbi, gå ut och jogga om det inte regnar och så gå till pappa ikväll och så måste jag väl plugga lite.

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Försökte också mms-blogga, men de har typ stängt av den funktionen tillfälligt.

Postat av: gabs

NU RINGER JAG DIG!!! HEJHEJ

2008-04-13 @ 14:40:37
Postat av: Malin

svar: jahaa, det låter ju mysigt :D

2008-04-13 @ 15:51:31
URL: http://lillamalins.blogg.se
Postat av: Malin

låter och ser ut som om du hade roligt igår :)

2008-04-13 @ 15:52:44
URL: http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback