Kaos vecka

Hej!

Asså jag håller på att spy på den här veckan. Det är så himla mycket som ska göras. Ska skriva en uppsats nu om östersjön på en sida tills imorgon, men har tappat bort pappret. Sedan ska jag plugga till naturprovet imorgon också. Sen måste jag leta upp alla kläder jag ska ha på terminsredovisningen imorgon + gå och orao mig över att jag inte har trikåer till baletten. Livet är hårt.

Slut på klagandet. Idag började vi alla fall med teori hela förmiddagen sedan åt vi lunch ute i solen. Sedan var det balett, gick igenom hela dansen några tusen gånger. Nu har jag gjort den så många gånger så det kommer gå skitdåligt istället. Den är väldigt kaos just nu. Sen var det i alla fall dansträning, gick igenom dansen där med och avslutade sedan med massage. Stannade sedan kvar till 5 och lärde mig det sista på streetdelen vi ska göra. Haha, jag har värsta blåmärkena på knäna nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: KAISA

Jag har också fått göra en uppgift om östersjön, men våran skulle vara inlämmnad i tisdags :P
Och sedan så har vi prov nu (imorron, fredag) också i naturkunskap, typ om energi! Blää.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback