Lördag

Godmorgon!

Hehe, gick upp för inte så länge sen. Sedan har jag försökt få igång min data i ca 15 minuter, den är så knäpp så jag har lust att kasta ut den genom fönstret.. men det kommer jag inte göra, lovar.

Idag ska jag träffa några kompisar runt 18.00. Och snart, eller typ nu ska jag gå hem till mamma och träffa mormor. Hon har ju varit i spanien i 3 månader, åååh va jag saknar henne.. hon är världens bästa <3

Så jag måste i alla fall sätta på mig kläder och äta frukost nu, har bara ätit choklad än så länge haha. Hörs senare <3

Har fått en förfrågan om vad den här låten heter, den som skrev hade ingen adress så jag svarar här. Den heter Life is sweet och artisten är Natalie Merchant!

Kommentarer
Postat av: Malin

dumt o slänga ut den :P

Postat av: Anonym

härligt att träffa sin mormor

2008-04-12 @ 15:59:37
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Malin

vad har hon gjort i spanien i tre månader förresten? ^^

2008-04-12 @ 18:03:43
URL: http://lillamalins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback