Lördag

Godmorgon!

Kom hem sent igår, runt midnatt. Trodde nämligen att bandet skulle spela klockan 7 men det ändrades till 10 så vi fick gå promenad, äta pizza och dricka cola medans vi vänta. Men de va mysigt de me, hade ju Anja och Gabbi med och så va ju min käraste dani där också. Helt klart värt att vänta några timmar. Bandet vi såg heter i alla fall 12 stitches, ni kan lyssna på dom
här! Egentligen inte min musiksmak men men, jag är troget fan.

Idag ska jag i alla fall in till stan i think. Några andra band ska spela på Lava så de ska jag nog se. Ska kolla efter en skinnjacka också, eller nån annan slags jacka.

Bilder från igår. (blev inga bra, hade bara min lilla kamera med)

"Se upp för tåg"

image1076

image1077

12 Stitches

image1078

Ska äta lite mer frukost, hörs nog innan jag drar in till stan <3

Kommentarer
Postat av: tootally

HA en bra dag ! :D

Postat av: Dena

låter kul!

2008-04-19 @ 13:20:10
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback