Måndag

Tjoho!

Jahap, måndag igen då och nu har jag vanlig vecka.. hoppas den går snabbt. Gick upp vid 8 idag och har varit ute och sprungit med Gabbsi ett tag. Börjar 10.45 med samhälle så jag måste gå snart, vid 10. Sitter i alla fall och äter frukost nu, mums mums.

Läste precis en kommentar som gjorde mig glad, du vet nog vem du är. Och nej jag är inte modell, jobbar i alla fall inte som de.. men jag har ett stort intresse för det :) Tack för dina ord!


image1016
En bild som min kompis Linnea skicka, jag i ringen.


Nu måste jag packa lite och äta upp frukosten. Slutar 16.40 idag och sen har jag dans, fast jag hinner nog hem emellan. Ni får ha en bra dag :D Puss!


Kommentarer
Postat av: Marie

cool bild :)

Postat av: Leia

riktigt snygg bild!
dessutom måste jag bara säga att du har skitsnygg lugg!!!!!

kramar

2008-04-07 @ 12:50:21
URL: http://leiastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback