Måndag

Hello!

Måndag, jag hatar måndagar.. bara tråkiga lektioner och så slutar vi sent också. Aja, what to do? Dagen har i alla fall varit dålig, Verkligen ingenting har hänt att jag känner mig glad. Känns bara som mitt självförtroende har sjunkit till botten.. Men men, antar att dom flesta har dagar som denna.

Har ju egentligen dans 18.45 fast jag orkar inte gå. Känns inte som det finns så mycket att göra där, börjar bli tråkigt igen. Haha, den här dagen är ju inte på topp direkt ;P

Några bilder från dagen i alla fall:

157810-1051image1048
image1049

Nu ska jag äta och sen gå ut och jogga.
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: y know who right?

:D det blir bättre
lovar..

2008-04-14 @ 19:21:51
Postat av: Dena

ooh nu blev ja sugen på att dansa :)

Postat av: carolinafina

Fan va alla såg sura ut då hahahah! Jag ser ut som en bulldog :D HAHHAHAHHAHAHAHAHAHA

2008-04-16 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback