Måndag

Godmorgon alla, godmorgon vårvädret och godmorgon en söt liten katt som precis gick förbi fönstret.

Kom hem efter 10 igår så jag hann inte skriva. Åt bara lite sen gick jag och la mig. Hade i alla fall askul igår, lyssnade på massa band och rockade loss.. på ett ungefär ;) Berättar mer senare ikväll när det kommer bilder och så.

Här är i alla fall gårdagens outfit:

image1090
image1091

Tunika/klänning- Mammas gamla
Gardian-Gina tricot
Jeans- Gina tricot
Skor- Din sko
Väska- H&M
Halsduk- ?


Nu ska jag snart dra till skolan, slutar 16.40. Sedan ska jag nog hem till pappa och lägga in alla bilder, rätt många :P Sedan är det dans 18.45-20.15 och sedan ska jag hem till pappa och plugga. Måste klara provet på torsdag annars vet jag inte vad jag gör. Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: gabz

åå jag har också prov på torsdag... matte nationella :( jag måste typ få bra på det, annars sänker han mitt beyg! stackars mig!!!!!!1

2008-04-21 @ 17:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback