Onsdag

Hello! <3

Guu va jag var rädd ett tag, bloggen har krånglat igår och idag. Kunde logga in och så men bloggen syndes inte och byte design av sig själv. Men min käre vän
Gabbi hjälpte mig så nu borde den väl funka igen.

Dagen har i alla fall varit bra. Började med en streetklass, asroligt och med riktigt bra lärare. Sedan efter lunchen hade vi en lång svenskalektion, fick inte så mycket gjort. Stannade i alla fall kvar en stund efter vi slutat och dansade lite på tåskorna.

Är hemma nu, ska äta middag och som vanligt plugga. Usch fy blä för alla prov.. aja. Mår rätt pissigt just nu, lite ont i huvudet och hur trött som helst. Skulle kunna somna direkt nu. 

En bild på mig från idag, blev lite rolig.
157810-994

Maten väntar, ha det bra så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback