Onsdag

Hej! Hade teori på förmiddagen idag, men dom lektionerna gick som tur va snabbt. Sedan efter lunch var det balett, ägnade mesta delen åt att försöka få ihop kombinationen så den skulle funka. Blev bättre men det ser fortfarande helt kaos ut. Sen slutade dagen med dansträning, jobbade först på kombinationen där också. Sedan fys, usch va jobbigt.

Är hemma nu och sitter och proppar i mig godis, hehe. Nyttig som jag skulle va.. äh jag orkar inte bry mig för tillfället. Nu måste jag plugga lite, ha det bra! (sorry för dålig uppdatering)


image1024
Bild från köpenhamn 07. Har kanske lagt upp den förut men får så fina minnen av den här bilden. Va med kompisarna, va glad och sprang runt i regnet.

Kommentarer
Postat av: Dena

va söt bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback