Stan

Tjena!

Är hemma från stan nu. Blev ingen skinnjacka, hittade ingen. Men köpte några solglasögon istället, några billiga, vanliga från H&M (visar sen). Jag och pappa tog i alla fall en fika sen :) Träffade också massa från skolan, och såg massa från skolan också. Alla börjar väl vistas ute nu när det är fint väder antar jag haha.

Kvällen igår va i alla fall mysig. Vi va några stycken hemma hos Dani och kollade på film och snackade lite. Sedan mitt i natten flyttade jag och la mig för att sova i soffan istället för jag fick knappt plats i sängen. Det är alltid så, kommer ihåg en annan gång när vi sov flera stycken i en säng jaa då var det  nån som tog mitt täcke så jag flyttade mig till soffan och fick ligga och frysa under en filt istället haha ;P


image1006
          image1007

Guu va trött jag är, som vanligt. Har verkligen sovit som jag borde den här veckan. Ska sova läääänge imorgon! Tror jag ska lägga mig framför tv:n nu, Big Mommas hus går 18.00 5:an. Kanske är bra!?


Ha det så bra <3


Kommentarer
Postat av: Emma

mysigt med en fika :)

Postat av: sophie

du värkar haft en bra dag ?=)
ha en fortsatt trevlig kväll

* på sandegårds finns det jättefina skinnjackor, om du vet vad det är ?

2008-04-05 @ 18:11:31
URL: http://ilikesophie.blogg.se
Postat av: Anna

okej, :) tack! jag tror faktiskt att det lutar mest åt det hållet faktiskt :)

gud vilka härliga bilder! :)

2008-04-05 @ 18:12:44
Postat av: Dena

Va fina bilder :)
haha ja kolla på big momma den är fett kuul =P

2008-04-05 @ 21:06:20
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback